░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

9/8/16

DI SEBALIK VIDEO VIRAL PELAJAR DIBELASAH TERUK, GURU DEDAHKAN PUNCA SEBENAR PERGADUHAN...




Viral di media sosial video pergaduhan dua murid yang disahkan berlaku di sebuah sekolah di Sabah. Video terbabit menimbulkan pelbagai reaksi daripada netizen yang geram dengan perilaku murid yang membelasah rakannya itu.

Namun semalam Ketua Polis Daerah Penampang, Deputi Superitendan Rosley mengesahkan pergaduhan tercetus apabila mangsa mengusik mengenai arwah bapa pembuli. Laporan sudah diterima dan masih dalam
siasatan.

Seorang guru yang mengajar berdekatan sekolah berlakunya kes ini berkongsi cerita sebenar yang mereka tahu.

Apa sebenarnya berlaku



Baru kehilangan ayah



Menurut guru ini, murid terbabit merupakan ketua pengawas dan baru sahaja kehilangan ayahnya. Pergaduhan berlaku apabila mangsa kerap kali mengejek tentang ayahnya yang telah tiada.

Guru terbabit bagaimanapun tidak bersetuju dengan tindakan ganas yang dilakukan namun penting untuk masyarakat mendengar kisah sebenar dari kedua-kedua pihak. Peranan ibu bapa juga penting dalam mendidik anak-anak agar berkelakuan baik.


Cikgu tersebut juga dimaklumkan bahawa murid yang memukul rakannya itu seorang yang baik.

Kes pun sedang disiasat. Yang salah tetap salah, harap kes ini boleh dijadikan pengajaran buat murid-murid lain dan ibu bapa.

Sumber : Syierra_97mStar
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________
sumber

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com