░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

8/21/16

Nike Menandatangani Azizulhasni Awang USD 30 Juta Setahun Seumur Hidup

 


Nike telah menandatangani Azizulhasni Awang dengan perjanjian seumur hidup, laporan ESPN Darren Rovell.

Kontrak itu adalah perjanjian tunggal atlet terbesar dalam sejarah 46 tahun Nike. Ia juga menandakan kali pertama bahawa Nike secara rasmi diberikan perjanjian seumur hidup.

The Azizulhasni Awang 28-tahun itu, yang hanya mengambil pingat gangsa dalam acara keirin lelaki ‘di Rio Sukan Olimpik 2016, dilaporkan dibilkan untuk mendapatkan sebanyak $30 juta setahun.
Menurut Rovell, perjanjian baru Azizulhasni itu “dengan mudah melepasi ” 10 tahun , $ 300 juta perjanjian Kevin Durant ditandatangani dengan Nike pada tahun 2014 .


melaporkan bahawa Azizulhasni akan mempunyai pakaian tandatangannya sendiri dengan Nike dan dijangka memakainya untuk semua pertandingan. majalah Forbes meramalkan jualan tahunan lebih daripada $ 340,000,000 daripada perjanjian disesuaikan Azizulhasni ini setiap tahun. - pejuangpakatan
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________
sumber

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com