░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

8/17/16

Adira Tidak Kisah Suaminya Ingin Berkahwin Lagi

Kontroversi melibatkan Dato Red dan Ruhainies baru-baru ini cukup mendapat perhatian ramai bukan? Malah, ada yang melabelkan Dato Red sebagai suami yang tidak menjaga hati isteri-isterinya.
Berbicara mengenai kontroversi berkenaan, Adira akui beliau ada merasa sakit didalam hati. Namun, beliau tidak mahu lagi mengenangkan perkara itu dan percaya apa yang berlaku ada pengajarannya tersendiri.
Sebagai isteri dan ketika itu sedang mengandung, bila dapat tahu mengenai video tersebut, tipulah kalau saya tak sakit hati tetapi bila tahu cerita sebenar kenapa benda itu terjadi, saya sudah okey.
Urusan saya dengan Ruhainies juga sudah selesai. Saya tidak marah atau simpan apa-apa. Biarlah apa yang terjadi di antara saya, suami, madu dan Ruhainies menjadi simpanan saya sahaja.
Buat Adira, beliau akui tidak kisah jika suaminya itu mahu berkahwin lagi asalkan Dato Red  mampu untuk menjaga hati isteri-isterinya dengan baik.
Saya tidak ada masalah jika dia ingin berkahwin tiga atau empat sekali pun. Janji, dia boleh jaga semua isterinya dengan baik. Jangan kahwin selagi tidak boleh berlaku adil.
Pada masa yang sama Adira memberitahu kontroversi yang melanda membuat beliau lebih untuk menjaga hatinya sendiri daripada orang lain dan ingin menumpukan sepenuh perhatian kepada anaknya yang bakal dilahirkan sekitar bulan Mac 2017 nanti.
Setabah mana pun seorang wanita, jika insan yang mereka cintai melakukan perkara yang tidak sepatutnya pasti akan ada luka didalam hati.
Sumber Berita : Kosmo!
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________
sumber

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com