░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

10/21/15

PANAS...!!!!! ORANG BERPUSU-PUSU UNTUK MELIHAT PELAKON UTAMA.."THE QUEEN UNDERWEAR" DI SET PENGGAMBARAN...???

Filem "Pinggang 56" 0leh pengarah Vu Ng0c Dang D0ng Thap ditembak membuat penduduk di sini ingin tahu berpusu-pusu ke lihat "The Queen underwear" bertindak.
Pinggang 56 oleh Ng0c Trinh pengeluar wang dan pr0tag0nis, pengarah Vu Ng0c Dangmempunyai segmen di wilayah barat. P0pulariti kaki yang panjang 9X membuatkan 0rang tertanya-tanya berpusu-pusu untuk melihat.
Anak-anak kapal bergelut untuk menjaga ketenteraman, tetapi kerana mereka gembira kerana semangat pen0nt0n D0ng Thap itu. Mereka hadir dari pagi hingga ke malam untuk melihat Ng0c Trinh dan pelak0n lain penggambaran.
Pinggang 56 berkisar kehidupan Ng0c Trinh dari kawasan luar bandar untuk masa untuk Saig0n. Di rumah, 0rang b0leh membentuk kehidupan keras, pertanian keluarga, dia mahir dalam bidang. 0rang berpusu-pusu untuk melihat Ng0c Trinh studi0 penggambaran
Walaupun ada syarat tetapi berkembang Ng0c Trinh masih sangat cantik. Terutamanya menjadi se0rang remaja, dia mula ingin tahu, mencari diri sendiri.
"Ratu perubatan dalaman" mempunyai adik perempuan yang cantik Tu Vi. Kedua-dua sangat intim dan biasanya dua k0ngsi segala-galanya.
Dalam filem itu, terdapat adegan mandi Ng0c Trinh untuk 2 kanak-kanak. Dibesarkan di kawasan luar bandar tidak seharusnya keberatan meletakkan dalam anak kecantikan.
Pada masa ini, filem ini masih dalam pr0ses untuk memulakan penggambaran. Ketelitian Vu Ng0c Dang digabungkan dengan tahap permainan Ngoc Trinh telah berjanji untuk menarik penonton.













credit to : http://canggihhebat.blogspot.my/
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________
sumber

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com