░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

10/17/15

MEMALUKAN...!!!!! Kejadian Berlaku Di KSL City Mall Johor Bahru...Pasangan Ini Melakukan Perkara Yang Tidak Sopan...????

J0H0R BAHRU - Sebuah pasangan dirakam melakukan adegan-adegan terlarang di sebuah pusat beli-belah di J0h0r Bahru pada 14 0kt0ber lalu menjadi viral di laman s0sial.
Y0ng Cheing Lee, warga Singapura yang datang berkunjung ke pusat beli-belah itu merakam adegan 'tidak s0pan' pasangan itu dan memuat naik gambar itu di laman Faceb00k. 

 Menurut Y0ng, pasangan itu dilihat bercum-buan secara terbuka tanpa segan silu sungguh pun ramai pengunjung yang lain di pusat beli-belah itu memerhatikan kelakuan tidak sen0n0h mereka. 
Bukan itu saja, pasangan itu juga turut 'beraksi' di sebuah kerusi urut meskipun ada sesetengah pengunjung yang menjerit pada mereka 'Menjijikkan!'. Namun kedua-duanya tidak mengendahkan jeritan itu. 
"Mereka ni dah hilang akal ke? Kalau ye pun dah membuak sangat nafsu tu, pergilah check in di h0tel terdekat. Ini kat public pun nak beraksi," kata Amsyar.
"Mana pengawal Keselamatan KSL City Mall? Takkan teng0k saja dua mangkuk ni buat maksiat? Budak-budak C0ntrol R00m tak pantau ke CCTV?" s0al netizen.



SUMBER : ARTIS IDAMANKU
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________
sumber

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com