░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

10/18/15

Kurang didikan agama atau kurang ajar ! , Ayat suci al - quran BISMILLAH ditulis di dada untuk di TONTON.! siapa yang kurang ajar sangat ni??

Artis Tulis Bismillah Di Payudara Dikecam Natizen

Artis cantik bertubuh seksi yang tidak pernah lari dari  kontroversi termasuk dengan pemakainnya yang terlalu seksi selalu menjadi bualan hangat media tempatan.
Terkini Pamela Safitri yang tekenal dengan goyangan payudara duo serigala telah mencetuskan kemarahan ummat muslim di negara indonesia sejak semalam akibat Pamela telah menulis perkataan Bismillah di bagian payudaranya

Katanya gambar dan video tersebut di muat naik dalam laman Akaun instagramnya miliknya sebelum membuat persembahan di pesta acara rakyat bertempat di lubuk linggau muratata rupit bersama rekannya Ovi Sovianti
 Akibat perlakuan itu duo serigala mendapat kecaman hebat dari natizen .
"Bismillah kok di tulis di payudara ini udah benar keterlaluan,setan iblis,maluin orang islam tau gak lo" tulis salah seorang pengikutnya.
“Tulisan Bismilah kok ada di tengah toket lu yg gede…yaa ampun mba…ga hbs pikir gw ama dlm otak lu…..mw bugil mw pamer terserah…tp bismilah nya di hapus itu loh di tengah toket…ampunnn nih perempuan…ga ada sopan sopan nya.. !!,” timpal akun @nitathasya.
Selain dari pada itu natizen juga sempat melontarkan kata kata lucah seperti pelacur ,sundal ,perek pada artis dangdut Duo serigala tersebut.tidak lama selepas itu pamela telah memadam gambar dan juga video berkenan.

portal artis indonesia  paling top Wartakotalive.com Cuba menghubungi pamela untuk mendapat respon namun pamela nampaknya masih mendiamkan diri.
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com