░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

9/10/15

Pasangan Kekasih Ditangkap Basah Oleh 4 Orang lelaki Kemudiam Menyuruh Pasangan Ini Mengulangi Aksi Bercumbuhan Sebelum Disebarkan Di Laman Sosial.

Sebuah video sepasang kekasih di tangkap basah oleh beberapa lelaki, di mana kemudian kedua pasangan tersebut di suruh bercumbuh dan dirakam.
Video kedua remaja ini sudah mulai tersebar di media sosial sejak beberapa jam lepas atas penyebaran video berkenaan, ramai netizen menggesa pihak yang berwajib untuk menangani kes ini atas kesalahan mencabul mangsa.
Kami mengharap agar tindakan sewajarnya dapat diambil walaupun pasangan ini bersalah, bagaimana pun orang yang menangkap kedua remaja ini tidak ada hak untuk menyuruh mereka mengulangi balik dan merakam aksi mereka dan disebarkan di media sosial.
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com