░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

9/11/15

PANAS!!! FOTO ABANG BOMBA ANGKAT AWEK MANGSA KEMALANGAN CETUS KONTROVERSI



Seorang lelaki dan seorang wanita terpaksa menahan sakit untuk menunggu ambulan samapai ke tempat kejadian. Setelah anbulan sampai ke tempat kejadian seotang angota bomba mengangkat wanita ke dalam ambulan. Motosikal yang mereka naiki terjatuh di susur keluar Jalan Tun Razak menghala ke Bukit Bintang, Kuala Lumpur semalam..

Kemalangan kira-kira pukul 1 petang itu berlaku apabila motosikal Yamaha LC yang mereka naiki tersebut bergesel dengan sebuah kereta lalu terjatuh..

Kejadian itu mengakibatkan mangsa dan teman wanitanya yang cedera di kaki dan tangan terpaksa menahan sakit di tepi jalan selama hampir 30 minit apabila orang ramai enggan berhenti untuk membantu..


Jurugambar Utusan Malaysia, Shaifudin Mohd. Nor yang secara kebetulan melalui jalan itu berhenti dan menahan teksi untuk membawa kedua-duanya ke hospital bagi menerima rawatan.

Disebabkan gambar ini, ramai yang pertikai kerana angota bomba tersebut terpegang tempat2 sensitif.

P/s : orang ni reti komplain je, klu xde pihak bomba sapa lagi yang nak tolong, klu mayat2 bersepah atas jalan diaorang jugak yang kutip dan bersihkan.

sumber http://www.belutinutama.com/

__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________
sumber

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com