[Latest News][6]

aaa
aab
Adi Putra
Aidil Zafuan
alam
Anime
Anzalna Nasir
Article
berita
Betul Ke Bohong
Bola
canggih
cantik
Cartoon
Cerita Ghairah
CINTA
Cool
Download
Drama
Dunia Accident
Dunia aneh
Dunia Automobil
Dunia Fotografi
Dunia Gosip
Dunia Haiwan
Dunia Hot
Dunia Jenayah
Dunia Kesihatan
Dunia Loving
Dunia Pelik
Dunia Sukan
E-BOOK
Easy to Buy (Online Shop)
Emma Maembong
Event
Fail
gadget
game
GOOGLE ANALYTIC
Hafiz
Hairul Azreen
Hanez Suraya
Hanis Zalikha
hantu
Ingatlah
Insaflah
Internet
INTERNET BISNES
Jawatan Kosong
Kerja Kosong
Khai
Kita
kosmo
Lawak
Lawak Gambar
Lawak Pendek
Lawak Video
lirik english
lirik melayu
Lucu
macam-macam
Magazine
Makanan
Mamat
Manusia(setan)
Memasang Related Post
Menarik
Metro Arena
MH370
Mohd Mentor
motivasi
Nabila Huda
NUFFNANG
nyummy
PAID TO CLICK
Petua
Rahim R2
RAHSIA KAD PREPAID
Remy Ishak
Rosma AF
Sharifah Sakinah
Syazwan Zulkifly
Teka-Teki
Teka-Teki Gambar
teknologi
tips
tradisi
TUTORIAL
unik
video
weird
Zarema Zainal
Zizan Razak

Video: Ibu Biar Anak Masuk Lokap Sebagai Pengajaran

HENDAK dikata apa lagi kalau kesalahan itu berpunca daripada diri sendiri..

Itulah yang boleh dikatakan dalam situasi ini apabila seorang ibu enggan menjamin selepas anaknya itu bersalah di dalam satu sekatan jalan raya.

Remaja terbabit yang berusia 13 tahun ditahan dalam operasi yang dilakukan oleh pasukan polis trafik di Johor Bahru.

Kejadian berlaku pada 2013 namun menjadi viral kembali di laman sosial sebagai pengajaran kepada remaja yang suka berlumba haram.






Menurut maklumat, ibu remaja terbabit yang dihubungi polis selepas anak lelakinya itu ditahan melahirkan rasa kecewa dan menganggap anaknya itu sebagai anak derhaka.

Menerusi video yang dirakam stesen televisyen NTV7, wanita itu nekad tidak mahu membayar ikat jamin.

“Saya dah cakap kat dia malam minggu ni jangan, jangan keluar. Tak tengok kat tv (televisyen)? Dia kata nak bawa motor itu untuk rompak rumah orang. Tak kurang ajar punya anak?

“Makan hati, kenapa ada anak macam ni. Budak sekolah pukul 10 duduk rumah. Baguslah masuk lokap pun tak apa,” herdik wanita itu kepada anaknya.

Tambah wanita itu, anaknya langsung tidak mahu mendengar kata dan lebih menjengkelkan apabila dia pernah diugut hendak ditumbuk.

Kecewa dengan sikap anaknya itu, wanita tersebut berkata, dia sering berdoa selepas solat meminta agar remaja itu menjadi seorang anak yang soleh tetapi dibalas oleh remaja itu dengan kata-kata “mampuslah ibu, ibu mampus”.

Jelas wanita itu lagi, anak lelakinya disifatkan sebagai seorang yang tidak boleh dikawal dan berharap agar hukuman tidur lokap itu akan menjadi pengajaran kepadanya.

Wanita tersebut kemudian meninggalkan remaja itu dan membiarkannya menangis.

Berdasarkan maklumat polis, remaja itu juga cuba mendatangkan kecederaan kepada anggota yang menahannya ketika cuba melarikan diri daripada sekatan tersebut.
>> TONTON VIDEO DISINI <<
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

About Author Buddy-On9

Apa Kejadahnya Semua Ini!!! Berita-berita terkini, panas di pasaran.

Start typing and press Enter to search