[Latest News][6]

aaa
aab
Adi Putra
Aidil Zafuan
alam
Anime
Anzalna Nasir
Article
berita
Betul Ke Bohong
Bola
canggih
cantik
Cartoon
Cerita Ghairah
CINTA
Cool
Download
Drama
Dunia Accident
Dunia aneh
Dunia Automobil
Dunia Fotografi
Dunia Gosip
Dunia Haiwan
Dunia Hot
Dunia Jenayah
Dunia Kesihatan
Dunia Loving
Dunia Pelik
Dunia Sukan
E-BOOK
Easy to Buy (Online Shop)
Emma Maembong
Event
Fail
gadget
game
GOOGLE ANALYTIC
Hafiz
Hairul Azreen
Hanez Suraya
Hanis Zalikha
hantu
Ingatlah
Insaflah
Internet
INTERNET BISNES
Jawatan Kosong
Kerja Kosong
Khai
Kita
kosmo
Lawak
Lawak Gambar
Lawak Pendek
Lawak Video
lirik english
lirik melayu
Lucu
macam-macam
Magazine
Makanan
Mamat
Manusia(setan)
Memasang Related Post
Menarik
Metro Arena
MH370
Mohd Mentor
motivasi
Nabila Huda
NUFFNANG
nyummy
PAID TO CLICK
Petua
Rahim R2
RAHSIA KAD PREPAID
Remy Ishak
Rosma AF
Sharifah Sakinah
Syazwan Zulkifly
Teka-Teki
Teka-Teki Gambar
teknologi
tips
tradisi
TUTORIAL
unik
video
weird
Zarema Zainal
Zizan Razak

Video 10 perangai ‘budak hisap vape baru nak up’ di Malaysia

Video 10 Perangai ‘Budak Baru Nak Up’ Hisap Vape Di Malaysia
Video 10 Perangai ‘Budak Baru Nak Up’ Hisap Vape Di Malaysia

Kalau kita dah perhatikan trend menghisap vape ni memang dah berleluasa di Malaysia, kalau kita lepak kat mana-mana sahaja mesti kita akan terjumpa budak-budak hisap vape ni berbanding dengan rokok analog.

Ramai yang telah beralih daripada rokok analog kepada rokok elektronik dengan bertujuan untuk berhenti merokok. Namun, ada sesetengah pihak yang beranggapan bahawa vape ini tidak bagus dan boleh memudaratkan kesihatan individu yang menghisap vape tersebut.
Tetapi, masih belum ada kesahihan mengenai isu tersebut. Hmm, tapi kami bukan nak sentuh pasal isu itu, disini kami mahu kongsikan ragam dan perangai ‘budak baru nak up’ yang baru nak berjinak-jinak hisap vape ini.

1. Anti Social Vapers

Typical_Malaysian_Vapers
Rasanya mod vaping ini boleh dah dianggap sebagai ‘gadget’ kita. Selalu kita tengok orang khusyuk dengan smartphone masing-masing.
Tapi, semenjak trend vaping makin meningkat diaorang lebih khusyuk main ‘awan nano’ tu.

2. Queen Of Selfie

Typical_Malaysian_Vapers (1)
Selain itu, sebelum trend selfie sambil buat muka ‘duckface’ tapi sekarang dah jadi trend selfie sambil hembus ‘awan nano’ tu #vapeon.

3. True Malaysian Vaper

Typical_Malaysian_Vapers (2)
Perangai minta diskaun sana sini tu dibawa sampai ke kedai vapor. , Haha!

4. Full Time Vaper

Typical_Malaysian_Vapers (3)
24 jam asyik-asyik hembus ‘awan nano’ tu, tak kira masa, tak kira tempat. Haaa, tu lah sampai orang bash vaper sebab dalam indoor pun nak hisap.

5. Brewer Wanabe

Typical_Malaysian_Vapers (4)
Yang ni lawak! baru je setahun jagung vaping dah berangan macam otai. Cita-cita tinggi, tapi “hangat-hangat tahi ayam” je. Sama macam #6 ni.

6. Mr Bimbo

Typical_Malaysian_Vapers (5)
Dah tak tahu menahu pasal vape, cerita nak gebang. Rupa-rupanya kawan korang tu lagi expert, kan dah malu.

7. Epic Failed Trick

Typical_Malaysian_Vapers (6)
Dek kerana excited sangat baru beli vape, terus berangan nak jadi professional. Tengok ikut Youtube lettew!

8. ‘Munafik’ Vaper

Typical_Malaysian_Vapers (7)
Kata vape bahaya, tapi sambil hisap syisya. Vape dengan syisya mana lagi bahaya sebenarnya? Hihi!

9. O Ring Weirdo

Typical_Malaysian_Vapers (8)
Lebih kurang je macam yang #7 tadi, cuma yang ni boleh jadilah sebab mungkin dah biasa buat O Ring guna asap rokok analog.

10. Mr Tester

Typical_Malaysian_Vapers (9)
Kebanyakan kedai vape ada bagi tester untuk jus tu, so diaorang ambil kesempatan nak merasa semua yang ada kat kedai tu.
Mungkin tak mampu nak beli, tulah diaorang ambil kesempatan sampai sebotol habis dibuatnya. Ala macam tester perfume lah, sembur satu badan baru chow! Korang mesti pernah buat kan?
Oklah kalau korang nak dapatkan gambaran yang lebih jelas, korang boleh tengok video kat bawah ni.
Sumber: Youtube Wan Natasha Atiqah Romzi


Credit: Oh Bulan
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________
sumber

About Author Buddy-On9

Apa Kejadahnya Semua Ini!!! Berita-berita terkini, panas di pasaran.

Start typing and press Enter to search