░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

8/14/15

Selamba ‘Posing’ Lepas Tikam Orang Hingga Mati

BEIJING – Seorang lelaki sempat `berposing’ di depan sebuah pusat beli-belah bersama-sama pedang sepanjang satu meter yang digunakan untuk menikam seorang wanita hingga mati, lapor akhbar China.
Lebih sadis suspek berkenaan dilihat masih lagi begitu berbangga tanpa mempedulikan ramai orang lain yang secara kebetulan berada di situ tergamam.
Lelaki tersebut yang hanya dikenali sebagai Gao telah mengejar wanita terbabit sebelum menikam di dadanya di hadapan pusat beli-belah terkenal Uniqlo di sini.
Meskipun pihak polis belum mengeluarkan sebarang kenyataan, namun media tempatan menyifatkan kejadian ngeri itu sebagai satu serangan rambang terpencil.
Selepas ditikam, seorang pelancong Perancis cuba membantunya tetapi dia turut mengalami kecederaan ketika merawat wanita itu yang berlumuran dengan darah.
Pelancong asing terbabit dan wanita tersebut kemudian dikejarkan ke sebuah hospital tempatan, namun wanita itu dilaporkan meninggal dunia tidak lama kemudian.
Sementara itu suspek berjaya ditahan polis dan siasatan masih lagi dijalankan bagi mengetahui motif sebenar lelaki tersebut bertindak demikian. – Agensi/Mynewshub.cc
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com