[Latest News][6]

aaa
aab
Adi Putra
Aidil Zafuan
alam
Anime
Anzalna Nasir
Article
berita
Betul Ke Bohong
Bola
canggih
cantik
Cartoon
Cerita Ghairah
CINTA
Cool
Download
Drama
Dunia Accident
Dunia aneh
Dunia Automobil
Dunia Fotografi
Dunia Gosip
Dunia Haiwan
Dunia Hot
Dunia Jenayah
Dunia Kesihatan
Dunia Loving
Dunia Pelik
Dunia Sukan
E-BOOK
Easy to Buy (Online Shop)
Emma Maembong
Event
Fail
gadget
game
GOOGLE ANALYTIC
Hafiz
Hairul Azreen
Hanez Suraya
Hanis Zalikha
hantu
Ingatlah
Insaflah
Internet
INTERNET BISNES
Jawatan Kosong
Kerja Kosong
Khai
Kita
kosmo
Lawak
Lawak Gambar
Lawak Pendek
Lawak Video
lirik english
lirik melayu
Lucu
macam-macam
Magazine
Makanan
Mamat
Manusia(setan)
Memasang Related Post
Menarik
Metro Arena
MH370
Mohd Mentor
motivasi
Nabila Huda
NUFFNANG
nyummy
PAID TO CLICK
Petua
Rahim R2
RAHSIA KAD PREPAID
Remy Ishak
Rosma AF
Sharifah Sakinah
Syazwan Zulkifly
Teka-Teki
Teka-Teki Gambar
teknologi
tips
tradisi
TUTORIAL
unik
video
weird
Zarema Zainal
Zizan Razak

Natizen Kencam Bila "Puteri" Berpakaian Seperti Yahudi






Admin Tak berapa kenal sangat dengat "Wanita" Ini. Tetapi melalui apa yang admin baca yang dia ini memang terkenal dengan pakaian macam orang tak ada agama. Malah, ada sesetengah Netizen yang berasal dari negeri sembilan berasa malu dengan cara berpakaian wanita ini.


image.jpg







"Gua mmg sokong lu kak kecoh....bodoh dorang tu,mangkin pandai,mngkin berilmu mngkin cntik mngkin bnyak duit mngkin kaya mngkin jadi loww class,drng fkir mngkin bogel mngkin togel main dgn Oreo itam putih stndrt Dia mngkin hight.fuck level krng tinggl..enrah2 llaki Oreo tu pun dkt ngara dorng mat sampah..sory Aku nk ckap ckap LA..lama tu xla Aku idup kat KL Tp ape yg Aku nmpak..standrt bbdak level paling tinggi anak2 cow kit,lagi pemalu n segan..MANA YG SUKA BOGEL PERASAN TIP TOP G MUASABAHKN DIRI..AKU HORMAT ANAK COW KIT"

__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

About Author Buddy-On9

Apa Kejadahnya Semua Ini!!! Berita-berita terkini, panas di pasaran.

Start typing and press Enter to search