░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

8/14/15

Natizen Kencam Bila "Puteri" Berpakaian Seperti Yahudi






Admin Tak berapa kenal sangat dengat "Wanita" Ini. Tetapi melalui apa yang admin baca yang dia ini memang terkenal dengan pakaian macam orang tak ada agama. Malah, ada sesetengah Netizen yang berasal dari negeri sembilan berasa malu dengan cara berpakaian wanita ini.


image.jpg







"Gua mmg sokong lu kak kecoh....bodoh dorang tu,mangkin pandai,mngkin berilmu mngkin cntik mngkin bnyak duit mngkin kaya mngkin jadi loww class,drng fkir mngkin bogel mngkin togel main dgn Oreo itam putih stndrt Dia mngkin hight.fuck level krng tinggl..enrah2 llaki Oreo tu pun dkt ngara dorng mat sampah..sory Aku nk ckap ckap LA..lama tu xla Aku idup kat KL Tp ape yg Aku nmpak..standrt bbdak level paling tinggi anak2 cow kit,lagi pemalu n segan..MANA YG SUKA BOGEL PERASAN TIP TOP G MUASABAHKN DIRI..AKU HORMAT ANAK COW KIT"

__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com