░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

8/25/15

MAYAT BABY DAN ORANG TUA DIAWET DENGAN KEJAM DALAM MUZIUM "KEMATIAN" BANGKOK


 THAILAND – muzium merupakan tempat penyimpanan sesuatu yang bersejarah dan tak ternilai harganya. Jika anda ingin melihat lihat koleksi muzium, kunjungi muzium yang ada di Bangkok, Thailand ini.
Muzium medis yang terletak di area Hospital Siriraj, Bangkok, Thailand mempunyai koleksi yang menarik. Pasalnya, muzium ini terkenal karana memajang koleksi-koleksi menyeramkan hingga disebut ‘muzium kematian’. 
muzium ini menampilkan berbagai barang koleksi atau peraga yang bertema anatomi, patologi forensik, kelainan fizik, dan Perubatan tradisional Thailand. Hampir semuanya dalam bentuk jenazah manusia asli yang diawetkan dalam larutan alkohol dan formalin.
Tak hanya itu, Siriraj Museum juga menyimpan jenazah akibat pembunuhan. Di bahagian ini pengunjung muzium dapat menyaksikan sendiri organ dalam yang rosak akibat tusukan atau bagian tubuh yang dimutilasi.
muzium Siriraj Bangkok ini buka dari hari isnin hingga Sabtu pukul 09.00 sampai dengan 16.00. Harga tiket masuk muzium ini hanya 40 bath dan tidak kanak-kanak 12 kebawah tidak dikenakan bayaran
Tertarik ke muzium ini? Berikut barang koleksi di Muzium Siriraj 








__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com