░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

8/27/15

Maksud Mantera Buka Tutup Pintu Gua P Ramlee Dalam Ali Baba Bujang Lapok



Mungkin ada yang dah tahu tapi kami rasa ramai lagi yang tak tau. Hehe. Mesti korang selalu tengok filem P Ramlee yang Ali Baba Bujang Lapok tu kan? Dari kecik sampai besar ulang tayang filem P Ramlee tak terkira berapa ribu kali dah. Jadi, terbakor.com nak sharing sikit apa maksud mantera buka tutup pintu gua dalam filem Ali Baba Bujang Lapok.

Maksud Mantera Buka Tutup Pintu Gua P Ramlee Dalam Ali Baba Bujang Lapok


Maksud Mantera Buka Tutup Pintu Gua P Ramlee Dalam Ali Baba Bujang Lapok
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com