░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

8/21/15

HIDANG ISTIMEWA DAN TERKENAL DI JEPUN KARI PERISA NAJIS KINI VIRALLL (3 GAMBAR+1 VIDEO)

JIKA melibatkan diri dalam bidang perniagaan makanan, pastinya kita mahu memperkenalkan konsep makanan yang unik dan kreatif agar dapat menarik pelanggan ke premis.
Macam sebuah restoran di Jepun ini, Curry Shop Shimizu mereka memperkenalkan satu menu unik iaitu kari berperisa najis yang dijangka bakal mendapat sambutan di kalangan penduduk negara Matahari Terbit itu.
Chef yang mengilhamkan menu tersebut, Ken Shimizu berkata kari itu dibuat dengan menggunakan pelbagai rempah yang boleh menghasilkan bau dan rasa seperti najis manusia.
Menambahkan lagi rasa ‘jijik’, lauk itu dihidangkan dalam pinggan yang berukiran ala tandas bagi menampakkan realistik ‘najis’ yang boleh dimakan itu. 

jepun2


jepun1
SUMBER
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________
sumber

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com