░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

8/14/15

Fara Mendoza Digelar Pelacur Murahan Selepas 6 Gambar Aksi Melampaunya Tersebar

Nama Fara Mendoza akhirnya berjaya mendapat perhatian setelah menimbulkan kontroversi melalui muatnaik perbualannya bersama Fizz Fairuz. Malah episod kontroversi menjadi semakin menarik apabila Fizz menafikan dia mengenali Fara.
Bertentangan dengan apa yang dikatakan oleh Fizz, pelakon baru ini mendakwa dia sendiri pelik bagaimana Fizz mendapatkan nombornya untuk dihubungi melalui WeChat. Malah perkara ini membuatkan isteri Fizz, Almy menyuarakan rasa tidak puas hatinya di laman sosial.
Fara Mendoza merupakan artis baru di bawah naungan MIG Talent yang dimiliki oleh David Teo dan baru saja menamatkan kontraknya baru-baru ini dan pernah muncul dalam beberapa drama sebagai watak pembantu. Okay, sekarang Fara hanya perlu kekalkan momentum untuk membuatkan namanya terus diingati.
Kami kongsikan beberapa keping gambar Fara bersosial bagi anda yang belum pernah mengetahui tentang lebih lanjut mengenai perkara ini. Enjoice! 
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com