[Latest News][6]

aaa
aab
Adi Putra
Aidil Zafuan
alam
Anime
Anzalna Nasir
Article
berita
Betul Ke Bohong
Bola
canggih
cantik
Cartoon
Cerita Ghairah
CINTA
Cool
Download
Drama
Dunia Accident
Dunia aneh
Dunia Automobil
Dunia Fotografi
Dunia Gosip
Dunia Haiwan
Dunia Hot
Dunia Jenayah
Dunia Kesihatan
Dunia Loving
Dunia Pelik
Dunia Sukan
E-BOOK
Easy to Buy (Online Shop)
Emma Maembong
Event
Fail
gadget
game
GOOGLE ANALYTIC
Hafiz
Hairul Azreen
Hanez Suraya
Hanis Zalikha
hantu
Ingatlah
Insaflah
Internet
INTERNET BISNES
Jawatan Kosong
Kerja Kosong
Khai
Kita
kosmo
Lawak
Lawak Gambar
Lawak Pendek
Lawak Video
lirik english
lirik melayu
Lucu
macam-macam
Magazine
Makanan
Mamat
Manusia(setan)
Memasang Related Post
Menarik
Metro Arena
MH370
Mohd Mentor
motivasi
Nabila Huda
NUFFNANG
nyummy
PAID TO CLICK
Petua
Rahim R2
RAHSIA KAD PREPAID
Remy Ishak
Rosma AF
Sharifah Sakinah
Syazwan Zulkifly
Teka-Teki
Teka-Teki Gambar
teknologi
tips
tradisi
TUTORIAL
unik
video
weird
Zarema Zainal
Zizan Razak

‘Couple Pengkid’ Suka Kongsi Gambar Bahagia Disimbah Asid


DUA wanita yang mempunyai hubungan ‘istimewa’ mengalami kecederaan di muka dan sebahagian badan selepas disimbah asid oleh individu tak dikenali baru-baru ini.
Kejadian dikongsikan sendiri mangsa di akaun Instagram miliknya beserta gambar menunjukkan wajah mereka yang menerima kesan gara-gara perbuatan ini.

p5
p4

Menggunakan akaun ‘Niddanish’ salah seorangnya yang digelar Nid berkata, mereka tidak mempunyai musuh, tidak bergaul dan lebih suka duduk di rumah sahaja jadi mereka percaya pelakunya adalah orang yang dengki.
Nid turut berkongsi perasaan sakit dan sedih yang dialaminya gara-gara susulan insiden ini menerusi kapsyen berbunyi:
“Salam kekawan harini da masuk 5 hari aku dekat HKL. Aku takut aku sakit aku sedih tengok diri aku sekarang. Semua orang cakap muka aku lain. Setiap hari aku menatap depan cermin harus aku mengalir air mata hanya tuhan saja yang tahu apa aku rasa. Aku takut hari selasa ni aku kena operate muka sedangkan operate tangan pun aku sakit apalagi bagian muka. Kenapa takda cara lain untuk sembuh? Aku takut. Aku cakap dengan mak aku nak balik, nak muka aku mak aku cakap bersabar dan dia menagis. Ya Allah kau saja tahu betapa sakitnya kami alami tolong ringankan beban kami. Amin. Hi bie walau macam mana pun saya tetap sebelah awak.”
Nid yang sering berkongsi gambarnya dan pasangan di Instagram sejak sebelum kejadian ini lagi turut memaklumkan, kes tersebut sudah pun dilaporkan kepada pihak berkuasa dan siasatan sedang dilakukan.

p1
p3

Bagi kami individu yang menyimbah asid kepada pasangan ini sememangnya tidak berhati perut, mesti ditangkap dan dihukum mengikut undang-undang.
Begitu pun pada masa sama, mana-mana penganut agama Islam harus sedar dan saling menyedarkan satu sama lain bahawa hubungan sesama jenis dilarang dan dilaknat Allah Taala jika dilakukan. – MYNEWSHUB.CC


Oleh: Rem Ramzi
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

About Author Buddy-On9

Apa Kejadahnya Semua Ini!!! Berita-berita terkini, panas di pasaran.

Start typing and press Enter to search