░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

8/3/15

3 Kategori Perempuan Gatal Yang Wajib Anda Tahu !

Ehem! Kali ini mabuketum nak share 3 Kategori Perempuan Gatal Yang Wajib Anda Tahu ! jom ketahuinya sekarang!



Kategori A: Gatal
Ini adalah golongan perempuan yang gatal atau flirty. Golongan ini bukan saja menggatal secara terbuka malahan berbangga dengan kaedah-kaedah memikat lelaki melalui cara-cara yang adakalanya bila terlihat menyebabkan satu rasa lain macam di dalam perut. Golongan ini sudahlah gatal, memikat lelaki pula menggunakan kaedah-kaedah yang tiada class pula. Tapi yang baiknya, mereka ini sekadar menggatal sahaja dan masih menjaga maruah tubuh badan.

Contoh: Puak-puak yang menggedik di Twitter dan Facebook dengan post-post yang sedikitdouble entandre.

Kategori B: Sangat Gatal
Golongan kedua ini adalah agak kehadapan sedikit. Mereka bukan saja menggatal di khalayak ramai malahan memberi laluan sepenuhnya kepada lelaki untuk dilihat, disentuh dan didengari. Golongan ini belum pandai mengenal erti wang dan kuasa di sebalik perkhidmatan, dan selalunya berbuat demikian kerana mahukan perhatian semata-mata. Kategori ini selalunya dikhaskan kepada golongan perempuan yang gemarkan perhatian dan belaian lelaki. Yang bagusnya mereka ini masih kenal batas, walaupun ada juga sipi-sipi yang terlepas.

Contoh: Minah-minah baru clash yang sangat-sangat perlukan perhatian lelaki dengan apa harga sekalipun.

Kategori C: Habis Gatal
Ini punya golongan dah kenal wang dan kuasa. They usually go all-out. Asalkan ada timbal-balik, semua jalan. Golongan ini sudah tak kisah batas. Tak kira siapa saja, jalan! Tak ada hal. Asal duit masuk, attention dapat, ada pula lagi benefit and privilege lain, semua boleh. Ini kira pukul habis la ni. Masuk filem 3GP pun tak ada hal-lah kata orang.

Contoh: Minah rempit.

* * *

Untuk menjawab soalan Liza tadi, iaitu kenapa perempuan murah sangat (bukan saja di zaman sekarang ya) adalah mudah.

1. Pulangan
Dengan menjadi murah, ini dapat mengundang perhatian lelaki tanpa perlu berbekalkan muka yang lawa dan badan yang PERGH!. Ini membezakan mereka dengan golongan cantik, perasan cantik, pandai dan lain-lain yang tidak semua lelaki berani nak dekat. Antara pulangan lain daripada aktiviti berlaku murahan ini adalah wang dan kuasa. Katakan satu malam keluar dengan 5 orang skandal berbeza dan setiap kali keluar dapat makan dan minum mereka belanja, tak ke seronok namanya tu? Hendak pula yang kehidupannya sempit, tak punya banyak duit.

Tapi lepas tu mendapatlah.

2. Sangap
Nafsu beb, nafsu. Siapa berani cakap perempuan tak ada nafsu seksual. Persoalannya sama ada tunjuk atau tidak saja. Bila air dah naik ke kepala, dah tak kisah apa benda, semua pun jalan. Dapat mana-mana yang sudi, tak perlu bayar pun tak apa. Bangla minum air kosong mencangkung tepi jalan pun boleh. Asalkan dapat lepas saja.

Lepas tu menggelabah bila perut mula buncit.

3. Tekanan
Ramai perempuan yang tidaklah lawa mana yang mengidamkan tumpuan daripada lelaki sepertimana yang dinikmati perempuan-perempuan lain yang boleh dikatakan boleh mencuri tumpuan hanya dengan menarik nafas sahaja. Siapa tak mahu jadi tumpuan? Kalau anda perempuan, apa cara paling mudah untuk dibuat demi menjadi tumpuan lelaki? Yezza. Kau memang pandai. Kalau tak percaya, cuba benda ini: Tweet atau post "eh gatal pula tetek ni". Tengoklah berapa banyak reply anda dapat. Itu belum kira yang DM atau private messageanda lagi.

Tekanan lain pula berpunca daripada lelaki-lelaki sekeliling yang mantop iaitu mempunyai ciri-ciri lelaki idaman yang tidak mungkin dapat dimenangi oleh diri sang perempuan, menyebabkan dirinya tertekan untuk diperlakukan apa saja oleh lelaki tersebut hanya untuk mendampinginya pada sekian-sekian masa. Asalkan puas hati. Ini bukan skandal. Kalau skandal at least ada sedikit faktor tolak ansur dan ambil berat. Ini apa pun tak ada. Kira habis murah la ni.

Sumber asal
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________
sumber

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com