░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

8/23/15

(18 GAMBAR) Misteri Restoran Adik Manja Di Kuantan Yang Masih Belum Dapat Dihuraikan Sehingga Kini!!!



$Sebagai maklumat, restoran ini dibina awal tahun 90-an, lokasi di tepi Jalan Gambang (sebelah kiri) menghala e bandar Kuantan. Dulu klu tak salah nama restoran ni lain sebelum dimiliki oleh owner baru,,tp setelah baru jer beroperasi, atas sebab tertentu atau misteri, restoran ini ditinggalkan begitu saja hingga kini. Anehnya ‘jiran’ berdekatan agak rancak pembangunannya dan tidak mustahil restoran ni kurg sesuai berlokasi di situ dan yg paling misteri sehingga kini juga masih tiada owner baru mengambilalih dan Restoran Adik Manja dibiarkan mereput dan berdiri sebagai sebuah entiti yg memiliki kemisterian sendiri.

Nak tulis pepjg pun mesti korg bosan nk baca kan kisah misteri nya..so, sesapa yg PERNAH lala @ tahu @ mengalami kisah misteri pasal restoran ni jom ar share kt sini..aku rasa mcm menarik utk dikongsi coz aku rasa mcam pernah melalui jalan ni masa nk pergi ke Kuantan dulu.

ni gambar Restoran Adik Manja tu.

CSAk4df1cf29d77fcFzxO4df1cd55ea89aixgj4df1cd563eb5bLcRd4df1ce3e25f0eNDX84df1cd561a8d7Untitled-1vm8S4df1ce3cc4109X8kN4df1cf28e71dcYWIL4df1cf2a0acf8
Originally Posted by idiaz_131
Aku pernah ada pengalaman dengan kedai ni kira2 7 tahun lps. Van company yang aku bawak rosak berhampiran dengan kedai ni…kira2 300 meter je. time tu malam dlm pkul 9.00. Kawasan tu agak gelap jadi aku boleh nampak kedai tersebut terang benderang dan meriah, nampak mcm ramai orang berhenti. Aku ingat nak pegi kt kedai tu tapi tak berani nak tinggal van company sbb barang penuh.

Aku tunggu kawan aku datang bawak van lain pastu punggah barang2 dan teruskn perjalanan. Masa lalu kat kedai tu dalam pkul 12mlm mmg nampak jelas orang ramai tengah makan. Aku pelik jugak sbb setahu aku kedai ni dah lama tak bukak. Mungkin owner baru kot..aku dgn kawan aku fikir. Esoknya aku datang balik waktu pagi sbb nak ambil van yang kitorang tggal kt tepi jalan malam tadi. Aku tengok kedai tu tutup, aku tak puas hati aku pergi singgah kt kedai tu.

aku tengok langsung takde kerusi meja…dengan keadaan yang berhabuk macam dah lama tak berniaga dan tak ada langsung tanda2 macam orang berniaga malam tadi…aku pandang kawan aku..pastu kawan aku pandang aku…apa lagi terus cabut la…tunggu apa lagi…tapi yang peliknya..sape yang aku nampak ramai2 makan kt kedai tu malam tadi…mmg misteri gilerrr..



c/p google
sumber asal
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________
sumber

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com