░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

7/9/15

Yang dilakukan Gelandangan Ke Orang Yang Memberinya Wang Ini Mengejutkan !!!

Setiap melihat orang gelandangan jalanan, yang terpikir dari setiap manusia yang lalu adalah, “Oh, dia memerlukan wang atau makan” tapi tahukah anda bahawa ia tak hanya memerlukan itu? Lalu mungkin sekarang anda bertanya-tanya, lantas apa yang ia perlukan. Rumah kah? Sebuah kenderaan kah?
Sebenarnya, yang ia perlukan hanyalah seorang teman untuk diajak berbicara. Nyatanya memang manusia adalah makhluk social yang memerlukan teman. Tak dinafikan para tiada tempat tinggal pun demikian.
Yang Dilakukan Gelandangan Ke Orang Yang Memberinya Uang Ini Mengejutkan!!!
Seperti di dalam gambar ini, lelaki bernama Mark yang diketahui seorang gelandangan sedang duduk hingga seorang lelaki menyapanya dan memberikannya wang. Dengan ragu, Mark memintanya untuk duduk dan berbual sebentar. Lalu Mark izin pergi sambil meminta lelaki itu untuk menunggu sebentar saja. Tak di duga-duga, Mark kembali dengan 2 makanan yang didapati dari wang lelaki itu lalu meminta lelaki itu makan bersamanya.
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com