░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

7/14/15

Tiong Mas Remaja Gegar Low Yat

tiong mas

Tiong Mas Remaja Gegar Low Yat| isnin 13.07.2015 adalah malam tercetusnya pergaduhan antara melayu dan peniaga cina di plaza low yat.Bagaimanapun, keadaan menjadi tenang semula selepas polis mengarahkan orang ramai bersurai dari kawasan tersebut kira-kira 12.40 pagi.
Keadaan yang tidak terkawal mengakibatkan beberapa orang cidera termasuk seorang wartawan ,kemudian FRU diturunkan ke kawasan untuk mengawal keadaan Sehingga pukul 2 pagi  termasuk Pasukan Simpanan Persekutuan.
Sementara itu Tajuddin turut meminta orang ramai tidak mempercayai khabar angin yang disebarkan di media sosial atau membuat sebarang kesimpulan atau memutar belitkan cerita yang boleh mencetuskan kemarahan orang ramai
Pergaduhan yang bermula dari seorang remaja berumur 20 tahun lebih yang di dakwa mencuri telepon bimbit menjadi meletup apabila buku bertemu ruas.siapakah remaja yang menjadi tercetusnya tragedi 13.07.2015 di plaza low yat.
Korang nk kenal dengan mamat mangamuk dekat lowyat tu? budak-budak rempit panggil dia tiong mas,memang hati kering,dengan polis ngamma..walaupun bukan ganster gua respeck itu tiong mas langgar itu cina **** malam ni gua turun jumpa dengan dia.
tiong mas 2

Plaza low yat yang sememangnya terkenal dengan kelakuan beberapa peniaga yang menipu jugalah satu alasan orang ramai yang turun ikut serta menggegar tempat itu,seperti sedia maklum sebelum ini sudah sering terjadi kes penipuan di tempat berkenan,(hanya tinggal menunggu masa yang sesuai) tak kira lah melayu ke,cina india lepas ini lebih lah berhati hati dengan kuasa beli anda, lebihlah teliti memerhati apa yang anda mahu beli tidak semua peniaga jujur,tidak semua peniaga menipu.
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com