░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

7/6/15

Tengok Ni, Tak Siapa Yang Tahu, Tapi Korang Patut Tengok Sekali Seumur Hidup

Ada satu tempat di dunia ni yang kita tak terfikir perkara macam tu ada, tapi ia wujud. Dahsyatkan ? Subhanallah.

Ianya tidak pula di sebut-sebut di media tentang tempat-tempat cantik ni. Kadang-kala tempat-tempat kecil yang tidak mendapat perhatian lebih cantik daripada yang sering di sebut-sebutkan.

Contohnya seperti di sebuah pulau Eleuthera, Bahamas. Ianya terletak di mana Laut Atlantik dan Laut Carribean bertemu. Cantik !

Jom kita tengok gambar-gambar di bawah.









Jika anda suka akan artikel ini, rakan anda pasti rugi jika anda tidak berkongsi dengannya.
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com