░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

7/5/15

Setelah Dipuji Melangit Akhirnya Skuad Malaysia U-13 Tewas Dengan Jaringan Besar



Setelah mencatat 21 kemenangan daripada 24 perlawanan sepanjang jelajah eropah, akhirnya skuad NFDP Malaysia tewas juga kepada pasukan yang lebih kuat iaitu pasukan akademi Paris Saint Germain dengan jaringan 4-0 dan tersingkir dari saingan Ibercup Estoril.

Anak buah LTK dikawal ketat oleh 3-4 pemain PSG ibarat Messi dikawal beramai-ramai sehingga menyukarkan usaha untuk memburu gol. 

Walaupun kalah, rakyat Malaysia tetap berbangga dengan adik adik dan mereka mempunyai masa depan yang cerah kerana telah melalui banyak pengalaman berguna berdepan pasukan akademi ternama di eropah.

Pengalaman ini telah mematangkan mereka untuk menjadi lebih baik di masa depan. Kita ada banyak kerja yang perlu dilakukan bagi memastikan Malaysia ada wakil di Piala Dunia.


Sumber : HarimauMalaya
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________
sumber

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com