░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

7/12/15

Secretary Plaza Low Yat Farah Liana Dedah Punca Pergaduhan

farah liana bongkar

 Secretary Plaza Low Yat Farah Liana Dedah Punca Pergaduhan| Sebelum ini kami mendedahkan satu punca kes pergaduhan di plaza lowyat mengikut bukti bukti yang cukup untuk kami kongsikan..namun sebaliknya seorang individu bernama farah liana yang bekerja sebagai secretary di plaza low yat menyatakan punca pergaduhan berkenan bukan kes menipu.sepertimana yang di tulis oleh thehypemedia.com
Mengimbas kembali laporan awal mengenai punca pergaduhan . peniaga yang telah menuduh suspek mencuri telpon bimbit,dari pihak tertuduh pulak yang mendakwa dirinya di tipu oleh peniaga tersebut.
liana
Namun pendedahan  farah liana yang bekerja sebagai secretary di plaza low yat menyatakan sebaliknya.
pendedahan farah liana mengenai kes berkenan.
“Bukan! Bukan kes tipu! Hurmmm kenapalah perlu percaya dengan blogger semua? Management staff semua Melayu. Hal penipu, pelanggan akan datang cari kami kalau tak dapat selesaikan masalah.
“Plaza Low Yat pekerjanya ramai Melayu. Kedai-kedai yang menyewa saja Cina. Kami pening kepala, korang lagi nak backup! Kes-kes yang kami terima banyak orang kita sendiri yang buat.
“Korang nak bengang dengan budak-budak yang kena pukul dengan Cina itu, ikut koranglah. Tetapi kami pekerja-pekerja Melayu di sini sudah cukup malu dengan budak-budak Melayu yang buat hal di sini,” katanya dalam kenyataan yang dimuat naik di sebuah Facebook page popular.kenyataan dikutip dari thehypemedia.com
Sebentar tadi kami cuba menghubungi farah liana untuk mengesahkan punca pergaduhan tersebut,beliau berkata saya tak boleh komen apa-apa sekarang ,untuk cerita sebenar punca pergaduhan boleh jumpa dengan manager yg bertugas..maybe dia boleh membantu.ujarnya.
Untuk kes ini kita tak boleh menyalahkan mana -mana pihak sebelum siasatan polis di buat.untuk berita selanjutnya akan menyusul.
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com