[Latest News][6]

aaa
aab
Adi Putra
Aidil Zafuan
alam
Anime
Anzalna Nasir
Article
berita
Betul Ke Bohong
Bola
canggih
cantik
Cartoon
Cerita Ghairah
CINTA
Cool
Download
Drama
Dunia Accident
Dunia aneh
Dunia Automobil
Dunia Fotografi
Dunia Gosip
Dunia Haiwan
Dunia Hot
Dunia Jenayah
Dunia Kesihatan
Dunia Loving
Dunia Pelik
Dunia Sukan
E-BOOK
Easy to Buy (Online Shop)
Emma Maembong
Event
Fail
gadget
game
GOOGLE ANALYTIC
Hafiz
Hairul Azreen
Hanez Suraya
Hanis Zalikha
hantu
Ingatlah
Insaflah
Internet
INTERNET BISNES
Jawatan Kosong
Kerja Kosong
Khai
Kita
kosmo
Lawak
Lawak Gambar
Lawak Pendek
Lawak Video
lirik english
lirik melayu
Lucu
macam-macam
Magazine
Makanan
Mamat
Manusia(setan)
Memasang Related Post
Menarik
Metro Arena
MH370
Mohd Mentor
motivasi
Nabila Huda
NUFFNANG
nyummy
PAID TO CLICK
Petua
Rahim R2
RAHSIA KAD PREPAID
Remy Ishak
Rosma AF
Sharifah Sakinah
Syazwan Zulkifly
Teka-Teki
Teka-Teki Gambar
teknologi
tips
tradisi
TUTORIAL
unik
video
weird
Zarema Zainal
Zizan Razak

Sama Tapi Tak Serupa !!! Wajah Gadis Manis Persis Nora Danish Buat Ramai Lelaki TERGODA !

Pasti korang tak sangka kan wajah gadis manis ini hampir sama dengan aktres terkenal Nora Danish, betul tak?
Kami lihat perbandingan gambar mereka pun masih belum dapat mengenal pasti mana satu Nora dan mana satu gadis manis itu.
Memang terkejut dibuatnya, sekali pandang dengan mata kasar mereka berdua boleh dikatakan pasangan kembar seiras. Hakikatnya, wanita yang berhijab maroon itu ialah Nazira Nazrin bukannya Nora Danish.
Foto yang diambil di sebuah laman portal hiburan ini dikatakan telah menjadi viral di media sosial dek kerana wajah mereka yang hampir 90% sama.
Mesti dha ramai peminat ni kan? Kalau dah rupa dan gaya pun macam retis, tak mustahil nanti turut sama naik namanya di dalam industri hiburan. 
Apa-apa pun, wajah iras mereka berdua ini benar-benar membuatkan kami bergetar tulang rusuk. Anda pula bagaimana? Untuk mereka yang cuba-cuba nak mengayat si dia ini, pengumuman gadis manis ini telah pun dimiliki orang, dah bertunang tau! Harap maklum.
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

About Author Buddy-On9

Apa Kejadahnya Semua Ini!!! Berita-berita terkini, panas di pasaran.

Start typing and press Enter to search