[Latest News][6]

aaa
aab
Adi Putra
Aidil Zafuan
alam
Anime
Anzalna Nasir
Article
berita
Betul Ke Bohong
Bola
canggih
cantik
Cartoon
Cerita Ghairah
CINTA
Cool
Download
Drama
Dunia Accident
Dunia aneh
Dunia Automobil
Dunia Fotografi
Dunia Gosip
Dunia Haiwan
Dunia Hot
Dunia Jenayah
Dunia Kesihatan
Dunia Loving
Dunia Pelik
Dunia Sukan
E-BOOK
Easy to Buy (Online Shop)
Emma Maembong
Event
Fail
gadget
game
GOOGLE ANALYTIC
Hafiz
Hairul Azreen
Hanez Suraya
Hanis Zalikha
hantu
Ingatlah
Insaflah
Internet
INTERNET BISNES
Jawatan Kosong
Kerja Kosong
Khai
Kita
kosmo
Lawak
Lawak Gambar
Lawak Pendek
Lawak Video
lirik english
lirik melayu
Lucu
macam-macam
Magazine
Makanan
Mamat
Manusia(setan)
Memasang Related Post
Menarik
Metro Arena
MH370
Mohd Mentor
motivasi
Nabila Huda
NUFFNANG
nyummy
PAID TO CLICK
Petua
Rahim R2
RAHSIA KAD PREPAID
Remy Ishak
Rosma AF
Sharifah Sakinah
Syazwan Zulkifly
Teka-Teki
Teka-Teki Gambar
teknologi
tips
tradisi
TUTORIAL
unik
video
weird
Zarema Zainal
Zizan Razak

PELANGGAN GERAM DENGAN PEMILIK JUBAH POPULAR INI: TAK BOLEH REFUND WALAUPUN SALAH HANTAR BARANG, TIADA ADAB

Pemilik Jubah Popular di katakan tidak mahu membayar bayaran balik jubah yang di beli oleh pelanggannya. Rupanya ramai yang mengeluh dengan Pemilik jubah (gambar di atas) yang dikatakan tidak menjaga hati pelanggan.
Lebih perit, kebanyakkan komen-komen negetif di Instagram milik mereka di delete dengan pantas. Kalau korang tengok semua komen-komen yang ada di instagram milik @nuramirah11 berbunyi memuji sahaja.
Pelanggan Geram Dengan Pemilik Jubah Popular Ini: Tak Boleh Refund Walaupun Salah Hantar Barang, Tiada Adab
Pelanggan Geram Dengan Pemilik Jubah Popular Ini: Tak Boleh Refund Walaupun
 Salah Hantar Barang, Tiada Adab
“bukan salah syarikat? Once customer dah bayar, ada bukti pembayaran, syarikat PERLU HANTAR BRG DGN KUALITI YG DIJANJIKAN. Kalau tak customer boleh saman 10 kali ganda atas banyak sebab 1) buang masa 2) buang duit 3) penipuan 4) melibatkan emosi 5) hak pembeli 6) melanggar etika jual beli. Org miskin tak boleh beli elrah? LOL. Mmbr i dapat jubah raya elrah , dia carut sekali , mintak refund sekali , tak reply takpe sudahnye dia buat lap kaki je bro “
“Aku memg xde mslh dgn depa 2org ni..lantak pi la nk selpi ka,makeup tebai 10inci ka,kaya ka,tertonggeng ka,terlangkup ka…tp tolong la jaga manners bila attend cust even dln wasap skali pon.abg aku tepon xagkt semua nmbor,wasap 3kali baru balas tu pon say sorry pon xdak…lg mau cakap xblh refund,suh pilih lain…hellooo…u sndri pos salah warna,dgn baju jahit ntah pape,lg mau kerek…memg jd alas lap kaki la bju brand ko tu….Ada aku kesah ko masuk TV?kalau ko sndri xreti nak jg manners dgn cust sndri…buat malu org Kedah je la..”
Tak Sampai Sejam Komen Kena Delete
“dekat sini memang tempat meluahkn perasaan tidak puas hati, lgi pun klu comm dkt ig kakak dn abang awak tu tk sampai sejam dh kene delete tk sempat org lain bca utk dijd kn pedoman”
ABANG Kepada Pemilik Jubah Mohon Maaf
“Takpe awk mesej no sy. Sy trace kn awk nye order. Sy minta maaf klau berlaku ketidak selesaan pd smua pihak. Bnyk bnda berlaku diluar jgkaan kami. Dan sy berhrap permohonan maaf kmi dterima oleh kerana kmi msih baru dlm business ni dan kmi akn baiki dari masa ke semasa.”
Sumber : Berita Malaysia
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________
sumber

About Author Buddy-On9

Apa Kejadahnya Semua Ini!!! Berita-berita terkini, panas di pasaran.

Start typing and press Enter to search