░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

7/12/15

NASIB WANITA HODOH YANG DIHINA AKHIRNYA TERBELA!

Sebelum ini kami menunjukkan entri seorang wanita yang dihina hebat oleh orang lain kerana wajahnya sebegini! selepas perkara tersebut menjadi viral! pengikut wanita tersebut bertambah ramai selepas pihak Oh Media memuat naik instagram gadis tersebut
"Kami nak seru semua followers Oh! Media agar buka Instagram dan follow insan ini. Berikan kata-kata semangat dan dorongan yang baik-baik kepadanya."
Ingatlah, kecantikan di mata manusia itu langsung tiada maknanya. Kecantikan yang harus kita ambil kira, adalah hati yang kecantikannya dinilai di sisi Allah. Setiap insan punya hak untuk berkongsi akan diri mereka.
Ini adalah profile manusia yang menghina beliau. Pasti anda terkejut bukan ? seorang gadis bertudung dan mengaku Allah dan Rasul di dalam hatinya. Memalukan Islam.
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com