░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

7/5/15

Masyallah!!!! Dunia Akhir Zaman BuAT Pancake Dengan Darah Haid

MUNGKIN kerana ingin memburukan emej Islam dan menjatuhkan maruah seseorang, pemilik akaun Instagram’Free Bleed’ telah menggunakan gambar seorang wanita berhijab dan melakukan fitnah terhadap mangsa.
Itulah yang dialami oleh pemilik akaun Lilpink.info apabila gambarnya telah diambil dan digunakan oleh individu tidak bertanggungjawab bagi memalukan mangsa.
Pemilik akaun ‘Free Bleed” dilihat memperjuangkan hak wanita untuk berhenti menggunakan tampon dan wanita seharusnya bangga dengan haid mereka.
Jika anda lihat di laman tersebut, pelbagai tomahan telah diterima oleh ‘mangsa’ dan tidak ketinggalan juga, pemilik akaun tidak bertanggungjawab ini turut memuat naik gambar beberapa makanan yang diperbuat daripada darah haid.
Berikut merupakan pancake darah haid ‘gadis’ ini yang difitnahnya.
Maka, pelbagai reaksi diberikan netizen mengenai isu ini dan rata-ratanya melemparkan kecaman kepada kepada mangsa.
Sehingga salah seorang pengguna bukan Muslim turut memberikan teguran yang dikira agak ‘pedas’ berbunyi:
“If you’re going to embarrass yourself at least take your hijab (not sure if i’m correct here) off please. Do not drag the religion down with you, You’re worse then the bitch that ate a f***** tampon. (Jika anda ingin memalukan diri sendiri, sila tanggalkan hijab anda. Ini sangat memalukan buat agama anda, anda lebih teruk daripada perempuan murahan yang memakan tuala wanitanya sendiri).”
Haih,  orang lain yang buat hal, orang lain pulak yang terkena palatnya.
Memang sangat melampau pemilik akaun palsu ini, diharapkan pihak berkuasa melakukan siasatan terhadap perkara ini.
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com