░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

7/9/15

KRONOLOGI!!! KEJADIAN GADIS YANG DIBUANG KE LONGKANG LEPAS DIROGOL



Misteri wanita dalam longkang Junaidi Ladjana am@hmetro.com.my
Penampang: Seorang wanita berusia 20-an ditemui terbaring dalam keadaan hanya memakai coli di dalam longkang di Jalan Bundusan berhampiran Dewan Hongkod Koisaan Persatuan Kebudayaan Kadazan Dusun (KDCA), di sini, tengah hari tadi.
Mangsa ditemui oleh seorang lelaki yang dalam perjalanan ke tempat kerja berhampiran lokasi kejadian pada 12 tengah hari.
"Ketika itu, dia menyangka wanita terbabit sudah meninggal dunia namun terkejut apabila melihat wanita itu bergerak sebelum menghubungi polis," katanya di sini.
Menurut sumber, ketika dalam perjalanan ke tempat kerja, lelaki itu dikatakan tiba-tiba ternampak seorang wanita dalam keadaan hanya memakai coli terbaring di dalam longkang.
"Polis masih menjalankan siasatan mengenai kejadian itu sama ada wanita itu mangsa jenayah atau sebaliknya," katanya ketika dihubungi, petang tadi.
Ketua Polis Daerah Penampang Deputi Superintendan Rosley Hobdin ketika dihubungi mengesakan menerima laporan mengenai penemuan wanita terbabit. "Mangsa kini dihantar ke Hospital Queen Elizabeth (HQE) untuk rawatan lanjut kerana cedera di tubuh.
Artikel ini disiarkan pada :
Khamis, 9 Julai 2015 @ 3:12 PM

SUMBER:

Junaidi Ladjana
am@hmetro.com.my







__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com