░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

7/6/15

Komen Dr MAZA Yang Sangat 'PEDAS' Isu Rosmah Mansor Dapat Layanan Istimewa Dipakaikan Kasut

Mufti Perlis, Profesor Madya Datuk Dr Mohd Asri Zainul Abidin sentiasa tampil memberikan komen-komen lantang berhubung apa sahaja isu semasa.
Hari ini menerusi laman Facebooknya, DrMAZA.com, beliau memuatnaik satu posting terhadap isu layanan istimewa yang diberikan kepada isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor.
Menggunakan perkataan 'simpati', Asri mahu rakyat tidak mudah melemparkan tohmahan negatif terhadap Rosmah dengan mengambil kira keadaan kesihatan dan fizikalnya.
Namun dalam masa yang sama, sebagai usaha meminta rakyat memahami situasi Rosmah itu, Asri juga menggesa kerajaan 'tidak lupa' kesusahan yang ditanggung rakyat pada masa kini yang terbeban dengan kos sara hidup yang semakin meningkat.
Posting Asri itu turut mendapat reaksi pelbagai dari orang ramai.
Sebelum ini isteri Datuk Seri Najib Razak itu dihentam banyak pihak gara-gara tersebarnya satu video menunjukkan beliau mendapat layanan istimewa dipakaikan kasut oleh seorang pegawainya.
Beberapa orang terdekat Rosmah, termasuk pegawainya mempertahankan tindakan itu dengan menegaskan keadaan itu terjadi akibat masalah kesihatan yang dihadapinya.
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com