░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

7/5/15

Jangan Balik Kampung Jika Hendak Berjimat !! Saya Tak Percaya Apa Yang Saya Dengar - Aznil Nawawi

#KUALA LUMPUR - Pengacara popular tanah air, Datuk Aznil Nawawi melahirkan perasaan terkejutnya berhubung dengan kenyataan seorang perunding kewangan yang mengatakan bahawa 'jangan balik kampung jika hendak berjimat'.


Memetik kenyataannya di Facebook miliknya, Aznil berkata beliau seolah-olah 'tergamam' dengan petikan kenyataan tersebut.

"Tak percaya apa yang saya dengar," katanya.


Terdahulu sebuah video yang menjadi viral di media sosial menyentuh mengenai cadangan seorang perunding kewangan yang mencadangkan agar orang ramai jangan balik kampung untuk berjimat tahun ini.

"Saya rasa rakyat Malaysia...cuba sekali tahun ini berkrompomi jangan balik kampung, ia jimatkan minyak (harga minyak naik) dan tol...cuba tahun ini," petik kenyataan perunding kewangan itu menerusi sebuah rancangan bual bicara.

Sementara itu, Aznil terpaksa memadam video berkenaan dilaman Facebooknya kerana telah  mengundang komen negatif.
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com