░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

7/14/15

Guru PASTI Paksa Murid Hisap Buah Dsda Dan Kemluan



Seorang guru wanita dari Pusat Asuhan Tunas Islam (PASTI) Mak Chili, Kemaman dikatakan telah melakukan kesalahan terkutuk dengan mengajak salah seorang anak muridnya membuat hubungan seksual.

Mangsa seorang murid lelaki yang berusia 4 tahun menceritakan kepada ibunya beliau telah dipaksa untuk menghisap buah dada gurunya selain guru tersebut melakukan perkara yang sama.

Guru itu juga bertindak menghisap kemaluan mangsa selain mengajarnya membuat hubungan seksual secara ringan pada 8 Julai lalu.

Ibu mangsa yang tidak berpuas hati ekoran peristiwa itu telah membuat aduan kepada pihak pengurusan pusat asuhan tersebut. Setelah pemantauan dilakukan oleh guru besar, guru tersebut telah mengaku melakukan perbuatan tersebut ke atas mangsa.

Sejurus makluman dari pihak pengurusan PASTI, ibu kepada mangsa lantas membuat laporan polis di balai polis Chukai Kemaman.

Menurut ibu mangsa lagi, perbuatan terkutuk seperti itu telah meninggalkan kesan terhadap pertumbuhan fizikal dan mental anaknya.



__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com