░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

7/8/15

GURU BIADAP HINA ARWAH USTAZ UMNO MANGSA KEMALANGAN DI LPT 2 KELMARIN




 GURU BIADAP HINA ARWAH USTAZ UMNO MANGSA KEMALANGAN DI LPT 2 KELMARIN| seorang guru bernama Tuan sembok di dakwa mengeluarkan kata kata kesat atas nasib malang yang menimpa seorang ustaza di kabarkan maut dalam kemalangan jalan raya di LPT 2 kelmarin.
mampus doh sekor UMNO… tok iman UMNO…”
“… kalo imam sejid dirar sah masuk neraka…”
cikgu tuan sembok
guru yang mengajar di sebuah sekolah kebangsaan kuala Ibai itu dikecam oleh rakyat terengganu tentunya setelah buturan yang perkataan yang di ucapkan oleh guru tersebut di viralkan dalam media sosial
antara luahan kesal pengguna laman media sosial
Masyaallah ..sungguh indah mulut kamu wahai seorang lelaki berstatus guru sekolah.Adakah Kamu tahu dia dari parti mana atau adakah kamu melihat ketika pilihanraya dia memangkah apa.
Hanya kerana di Menjadi Seorang Imam di Masjid Kerajaan , Kamu telah menuduh beliau dengan pelbagai kata hinaan yang ketika itu sudah terbaring kaku menutup mata untuk pergi selamanya sambil di temani wajah sedih si balu dan anak meratapi kehilangan orang tercinta akan pergi buat selamanya..
Kamu menuduhnya dan menggelarkan arwah seperti binatang..Bagaimana dengan kamu yang bekerja dengan kerajaan bukan kah kamu juga salah seorang yang bekerja di bawah kerajaan UMNO..
Beginikah didikan yang kamu terima setiap hari jumaat di Masjid Rusila.Alangkah malunya Tuan Guru Haji abdul Hadi Awang menerima seorang murid dan pejuang parti seperti kamu.Ramai orang mengenali kamu sebagai Seorang guru Kuat Parti Pas.Kamu telah menghacurkan Perjuangan Islam pas Dengan kata-kata di Whatsapp kamu.
Bertaubatlah kamu.Kamu belum tentu lagi di terima oleh syurga Allah.Banyak lagi dugaan dan ujian Allah S.W.T menanti mu wahai Tuan sembok sebelum kamu menutup mata.
3
2
1

Apa yang menjadi pemicu kemarahan ramai adalah apabila perkataan kesat itu di keluarkan oleh seorang guru sekolah,guru yang menjadi contoh kepada anak murid di sekolahnya .siapa sangka akibat berlainan pendapat tentang parti  sorang guru sanggub melontarkan kata-kata kesat pada seorang ustaz yang ditimpa kemalangan,sebagai seorang rakyat malaysia kami turut simpati pada keluarga mangsa.
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com