░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

7/5/15

GEMPARR !!! AKHIRNYA DIDEDAHKAN PUNCA SEBENAR DISEBALIK PEMBUNUHAN KEJAM WANITA INI.,..

#Agak mengejutkan penduduk setempat apabila seorang gadis melayu berumur 21 tahun mati dalam keadaan tergantung di pencawangan tiang TNB di springhill port dickson negeri sembilan,kejadian ini berlaku pada 30 jun 2015.



#Menurut sumber, gadis ini pada mulanya dinggap orang ramai mati kerana menggantungkan diri namun menurut siasatan awal, gadis ini bukannya mati kerana menggantung diri tapi disebaliknya kerana bukti pertama yang dia tidaka menggantung diri adalah kaki sangat dekat dengan tanah dan wajah mangsa tidak bengkak sepertimana keadaan mayat gantung diri.

Dimana jika membunuh diri,mangsa biasanya mengalami kecederaan teruk pada muka serta mata terbeliak dan lidah terjulur keluar.
Satu helai kertas pengakuan mangsa tersebut sebelum membunuh diri juga adalah kemungkinan besar hanya hasil rekaan pembunuh tersebut.

Sehingga kini,kes masih dalam siasatan dan orang yang mengenali gadis ini diminta tampil bagi membantu siasatan.
Mangsa yang juga berasal dari negeri sembilan bernama Rabiaatul Adawiyah binti Johan berumur 21 tahun. Sumber facebook

__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com