░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

7/9/15

GEMPAR!!! Subhanallah... Inilah Dunia Akhir Zaman.. RITUAL Apakah Semua Ini??? #AkhirZaman #18sx


BIMBANG dengan musim kemarau yang melampau, penduduk kampung Baan Na, Phetchabun, Thailand terpaksa mengambil langkah membina tiga patung seolah-olah sedang mengadakan hubungan seks di persimpangan jalan kampung berkenaan, semalam.
Berdasarkan kepercayaan masyarakat tempatan, patung seks yang dibuat daripada tanah liat itu diharapkan boleh membuatkan dewa hujan berasa ‘segan’ dan ‘malu’ lalu menurunkan hujan.
34-Sharnaaz-Ada-Hak-Komen-Saya-Shah-Iskandar-ROTIKAYA
067-Raja-Farah-Terkilan-Tuduhan-Cerai-Kerana-Tidak-Mampu-Lahir-Zuriat-ROTIKAYA
Difahamkan, kampung tersebut dilanda musim panas berpanjangan yang paling teruk dalam tempoh 20 tahun menyebabkan banyak tanamam padi mati kekeringan.
Sebelum ini, penduduk tempatan juga dikatakan telah mencuba beberapa upacara ritual untuk memanggil dewa hujan agar menurunkan hujan namun semua usaha itu gagal.
Akibat terdesak dengan keadaan itu, penduduk kampung memilih untuk menggunakan kaedah unik yang telah diturunkan dari generasi ke generasi selama lebih daripada 100 tahun.
Memetik laporan portal Thairath, ketiga-tiga patung tersebut diberi nama ‘Miss Rain’, ‘Mr. Fog’ dan ‘Mr. Cloud’. – MYNEWSHUB.CC
Oleh: CARRIE
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com