░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

7/9/15

Atikah Suhaime Cuba Menyelamatkan Dirinya Dari Dikritik


#Sebelum ini Atikah Suhaime prnh dikaitkan dgn gosip bahawa dia sring berkunjung ke kediaman teman lelakinya yg terletak di Cyberjaya. Bagaimanapun pelakon ini menafikan prkara tersebut di samping menjelaskan perkara sebenar....

#“Biarlah org nk bercakap apa pun. Saya tak boleh nak puaskan hati semua orang. Sebenarnya, saya pelik sbb kenapa saya pergi ke rumah kawan-kawan yg lain tetapi tidak ada pula timbul isu. Apabila saya ke rumah teman lelaki saya, nak jadikan isu”...

#Mmg saya ada ke rumahnya malah saya ada muat naik gambar saya sdg memasak utk berbuka puasa tetapi bkn hanya kami berdua sebaliknya kami berbuka puasa beramai-ramai bersama kawan lain,” katanya kepada Malaysian Digest....

#Menurut Atikah, dia tidak kisah dgn tuduhan serta pandangan sesetengah pihak yg seolah sengaja mahu memperbesarkan perkara tersebut. Malah di sendiri mengakui tidak mmpu utk memuaskan hati semua orang.......
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com