░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

7/11/15

Aruni Ashikin Dedah Gambar Wajah Datuk Pernah Buat Seks Dengannya

aruni ashikin dedah wajah datuk
Aruni Ashikin Dedah Gambar Wajah Datuk Pernah Buat Seks Dengannya | Mengejutkan! sekali lagi zara alias aruni ashikin mendedahkan seorang lelaki yang di dakwa berpangkat datuk yang pernah mendapat layanan seksnya sebanyak 4 kali.
Nampaknya aruni ashikin tidak peduli dengan pangkat,selagi ia tak puas  dengan niatnya yang di rancang dari awal lagi.satu demi satu telah didedah,bukan setakat gambar bahkan nama sampai ke no plat kendaraan sekali di dedahkan.
Inilah salah satu jantan penyebab saya x ambik COD.nama jantannie tado’*****,no plat kereta **** jenis (toyota vellfire warna putih) no telepon ****.
zara
zara atau aruni ashikin yang berang dengan penipuan itu bertindak mendedahkan identiti dan memelaukan datuk berkenan yang didakwa telah menipu aruni ashikin karena tidak membayar khidmat seksnya sebanyak empat kali.Zara juga meminta pendapat ramai “perlukan saya meletakkan gambar bogel dia dan kawan dia masa di royal bintang”
zara
Aruni juga juga menyatakan dia bukan pelacur jalang yang bodoh yang boleh dipermainkan lelaki sesuka hati.mungkin kah ini sebab kenapa dia  sanggup memalukan dirinya sendiri?
Aruni si pelacur kelas atasan sememangnya seorang pelacur yang cukup berani dan nekad ,dia seakan tidak takut dengan apa-apa kesan yang bakal menimpanya di pendepan hari terhadap kenyataan beraninya itu.
Betullah kata orang tua tua dulu menang jadi arang kalah jadi abu..
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com