░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

7/7/15

ALFATIHAH: Meninggal Dunia Selepas 7 Jam Bertarung Nyawa

Gambar Hiasan
KOTA KINABALU - Setelah bertarung nyawa hampir tujuh jam, Ak Mohd Farris Mahamud, 21, yang terlibat dalam kemalangan di Kilometer 3.5 Jalan Tuaran, Kota Kinabalu disahkan meninggal dunia.
Mangsa, pemain Piala Presiden Sabah itu, disahkan meninggal dunia pada jam 8.37 malam tadi setelah menerima rawatan. Manakala, Md Rozaimi Abdul Rahman pula dilaporkan stabil.
Mangsa dirawat di Hospital Queen Elizabeth II petang tadi selepas kereta yang dipandunya itu terlibat dalam kemalangan pada jam 1.30 petang. 
Ak Mohd Farris Mahamud
Difahamkan, mangsa yang memandu kereta jenis Honda Civic itu dipandu oleh mangsa bersama dengan bekas pemain Harimau Muda, Md Rozaimi Abdul Rahman dalam perjalanan dari Inanam menghala ke pusat bandar raya, terbabas lalu merempuh sebatang pokok, tiang telefon dan tembok konkrit. 
Kedua-dua mangsa mengalami kecederaan parah di bahagian kepala.
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com