░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

7/16/15

23 Gambar Pemilihan Latihan Tentera Untuk “Lelaki” Di Thailand Sangat Pelik

1

Di Thailand, “lelaki” yang berusia 21 tahun diwajibkan untuk memasuki “loteri” pemilihan untuk berkhidmat sebagai tentera.

Cara loteri ini berfungsi adalah dengan cabutan undi. Pendaftar akan diberi peluang untuk memilih satu antara dua kad yang terdiri dari warna hitam dan merah.
 
Jika pendaftar mendapat kad berwarna hitam, belia itu akan dibenarkan untuk pulang dan meneruskan kehidupan seperti biasa.
Sebaliknya jika kad berwarna merah, belia tersebut diwajibkan untuk menyertai latihan kententeraan dan tidak dibenarkan untuk menarik diri.

Oleh kerana pemilihan ini diwajibkan untuk semua lelaki, tanpa mengira latar belakang ataupun kecenderungan seks, pemandangan sewaktu pendaftaran agak mengelirukan.

23 Gambar Pemilihan Latihan Tentera Untuk “Lelaki” Di Thailand Sangat Pelik

2

3

456789101112131415161817
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com