░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

6/28/15

KANTOI !!! FOTO 2 BOGEL KINI TERSEBAR GILERRR BILA IPHONE DICURI ( 3 GAMBAR )


Ayam terlepas, tangan bau tahi. Itulah yang berlaku kepada seorang guru wanita. Dia bukan sahaja kehilangan sebuah iPhone malah gambar bogelnya yang terdapat di dalam telefon pintar tersebut turut tersebar di laman sosial, Facebook. Guru wanita yang mengajar di Sekolah Mubaligh di wilayah Cincinnati, Amerika Syarikat itu mengaku bahawa wanita di dalam gambar bogel yang tersebar tersebut merupakan dirinya.

Gambar itu tersebar selepas iPhone miliknya dicuri. Dia sebelum ini telah membuat laporan polis pada 24 November tahun lalu berhubung kehilangan telefon pintarnya itu. Walaubagaimana pun, dia bukan sahaja ditimpa kerugian malah terpaksa menanggung malu apabila gambar bogelnya mula tersebar sehari selepas kehilangan iPhonenya itu.





Pihah sekolah dan ibu bapa pelajar turut bersimpati atas kehilangan iPhone milik guru wanita berkenaan namun mereka begitu pelik dengan sikap guru itu yang merakamkan gambar bogelnya sendiri.
.
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com