░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

6/28/15

Hingga Patah Tulang Rusuk Akibat Di Dera Ibu Tiri

                         

Susulan kes penderaan yang berlaku pada seorang kanak-kanak perempuan berusia lima tahun oleh ibu tirinya, gambar-gambar ibu tiri dan gambar kecederaan mangsa tanpa ditapis tersebar di laman sosial.

Gambar-gambar yang dimuat naik oleh Sheila Khan itu telah dikongsi ramai pengguna facebook dan mencetuskan kemarahan orang ramai yang berang dengan tindakan ibu tiri mangsa.

Baca luahan sedih Sheila Khan di bawah:

"Baby Zara, I can't believe this happen to you sayang. Umur baru lima tahun dan terpaksa lalui saat-saat yang sangat sukar dipukul ibu tiri separuh mati sehingga patah tulang belakang. Patah tulang rusuk dan bahagian-bahagian badan lain. Retak hampir 10 bahagian di badan. Kepala pecah akibat hantukan kuat di dinding. Dahi dihentak ke lantai. Tak diberi makan sehingga 0 protein dalam badan. 

"Allah, please be nice to her. Dia dah sakit terlalu lama sendirian tanpa kami tahu. Dia yang menanggung setiap kesakitan dan kami hanya mampu berdoa. Jauhilah segala duka di matanya.

"Ya Allah, pulihkan semangatnya, kuatkan jiwannya. Ya Allah, jika ada keajaiban, pindahkanlah deritanya kepada ku. Ya Allah, pasti ada hikmah di setiap kejadian. Berikanlah balasan yang setimpal kepada yang melakukan.

"Zahara sayang, be strong Yaya. Mama Yaya and family semua hari-hari doakan Yaya cepat sembuh," katanya. - THEHYPEMEDIA.COM

Gambar kecederaan mangsa yang sedang menerima rawatan di HRPZ II:



















Haiwan pun reti sayang anak,inikan pula manusia...Pelik kenapa sanggup mendera kanak2 sebegini...
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com