░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

5/2/15

VIDEO "PEGAWAI MAKSIAT" TANGKAP & PAKSA PASANGAN KEKASIH TERUSKAN AKSI TERSEBAR


RAKAMAN sekumpulan lelaki ‘menangkap’ sepasang kekasih berkelakuan sumbang dan kemudian memaksa pasangan itu meneruskan aksi panas mereka kini tersebar di media sosial.

Daripada audio rakaman dapat dirumuskan bilangan lelaki yang berlagak sebagai ‘pegawai maksiat’ adalah ramai maka tak hairanlah pasangan berkenaan didapati melakukan perkara mengaibkan seperti disuruh dalam keadaan ketakutan dan tanpa sebarang bicara.

Daripada dialek yang digunakan kejadian dipercayai berlaku di Kelantan.

Ini sebenarnya bukan kes pertama kejadian seumpama ini berlaku malah beberapa tahun lalu tersebar rakaman pasangan kekasih dibogelkan termasuk yang perempuan apabila mereka kantoi sedang melakukan maksiat sedangkan secara jelas, adalah mustahil untuk satu-satu penguatkuasaan ‘amar makruf nahi mungkar’ atas nama Islam perlu melibatkan perbuatan keji sebegitu.

Golongan yang berpura-pura kononnya pegawai pencegah maksiat sedangkan mereka sebenarnya golongan ‘sangap seks’ seperti ini harus dibawa ke muka pengadilan.

Meskipun pasangan kekasih dalam rakaman ini sememangnya telah melakukan kesalahan di sisi agama Islam dan boleh didakwa di Mahkamah Syariah, kumpulan yang bertindak di luar batasan dengan mengaibkan mereka juga boleh dihukum kerana terdapat unsur penyamaran, ugutan dan perbuatan mengaibkan secara sengaja telah berlaku.

Nasihat kami buat pasangan kekasih ini, lakukan laporan polis supaya keadilan dapat ditegakkan, sesuai dengan aib diterima.

Pada masa sama, sama-sama ambil iktibar daripada kejadian ini supaya berhenti melakukan maksiat sementara Allah masih menutup aib kita.
Berikut video yang telah dikaburkan:
VIDEO (DURASI 2:13)
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com