░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

5/2/15

RAKAMAN VIDEO PEMANDU TEKSI PELAWA GADIS LAKUKAN BL*WJ*B TERSEBAR


Singapura - Seorang wanita telah merakam video semasa pemandu teksi berhenti dan bertanya jika dia ingin melakukan seks oral kepadanya.

Video yang asalnya dimuat naik di Facebook, menunjukkan seorang wanita berdiri di persimpangan sesebuah trafik apabila seorang pemandu teksi muncul secara tiba-tiba dan bertanya hendak pergi ke mana.

Wanita itu membalas bahawa sedang menunggu untuk berjumpa dengan seorang kawan di Clarke Quay dan pemandu teksi itu menyuruh wanita tersebut untuk mengikutnya.

Apabila dia menyoal pemandu itu bahawa kenapa dia patut ikutnya dalam teksi, pemandu teksi itu dengan berani mengatakan niatnya yang iginkan seks oral daripada wanita yang tidak dikenalinya itu.

Walaupun wanita tersebut memberi alasan mungkin akan ikutnya lain kali, pemandu teksi itu telah meminta nombor telefonnya.

Wanita itu kemudian, berpura-pura memfilemkan dirinya berjalan ke teksi dan memberikan nama palsu serta nombor telefon palsu kepadanya.

Video tersebut telah tersebar dan banyak warga Singapura kutuk akan perbuatan hina pemandu teksi tersebut dalam laman sosial itu. SUMBER

 LIHAT VIDEO DI SINI (DURASI 1:45)
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com