░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

5/2/15

IDENTITI SEBENAR WANITA TAYANG DADA DIDEDAH



Petaling Jaya – Gara-gara seorang wanita Sabahan berkelakuan tidak senonoh dengan membuka baju dan menayang payudaranya di khalayak ramai di Petaling Street empat hari lalu, dipercayai adalah seorang model dari Sabah bernama Shanna Avril.

Wanita berusia 32 tahun itu ditahan dalam satu serbuan oleh sepasukan anggota dari Jabatan Siasatan Jenayah Dang Wangi di sebuah hotel bajet rendah di Jalan Sultan Ismail.

Laporan media tempatan mengatakan wanita itu datang dari Queensland, Australia menurut laman Facebooknya itu.

Shanna dikatakan datang ke Malaysia untuk bekerja sebagai jururawat pada 2012 dan juga merupakan salah seorang ratu di satu peraduan kecantikan majalah Malaysia Dewi Remaja pada 2005.

Menurut majalah peragaan Jurgita, asalnya keturunan Kadazan, Cina dan India dipercayai berketurunan kacuk.

Dia juga dilapor menyertai pelbagai pertandingan ratu cantik Malaysia dan kerap kali muncul di televisyen tempatan negeri itu.

Sementara itu, Ketua Polis Dang Wangi Asisten Komisioner Zainol Samah menafikan khabar bahawa wanita tersebut merupakan warga Iran seperti dilaporkan sebuah akhbar tempatan sebelum ini.

Sebaliknya wanita terbabit memaklumkan secara lisan kepada pihak berkuasa setelah gagal mengemukakan sebarang dokumen pengenalan diri, dia berasal dari Sabah.

Beliau juga menyatakan selepas menjalankan ujian air kencing selepas siasatan awal mendapati wanita terbabit dipercayai di bawah pengaruh dadah ketika ditahan.

Khamis lalu, masyarakat Malaysia digemparkan dengan rakaman video viral mempamerkan aksi seorang wanita membuka baju dan menayang payudara di Petaling Street sebagai tanda protes setelah didakwa tidak membayar minuman keras dan makanan yang telah dinikmatinya di sebuah gerai di sana.
Video berkenaan tersebar meluas menerusi media sosial dan aplikasi mesej WhatsApp.
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com