░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

5/27/15

GADIS CANTIK JADI POPULAR SEKELIP MATA HANYA MENJUAL DAGING!

Seorang gadis di Taipei, Taiwan, menjadi sebutan ramai selepas orang ramai meng’viral’kan gambarnya yang sedang memotong daging di kedai milik keluarganya.
gadis cantik
Zhang Caijie bukan sekadar gadis cantik, tetapi dia juga tidak malu untuk ringan tangan membantu perniagaan kedua ibu bapanya.
Ibu bapa Caijie berniaga daging di pasar Dongmen, Taipei.
Caijie yang berusia 25 tahun, tidak menjadikan statusnya sebagai siswa Fu Jen Catholic University sebagai penghalang untuk membantu ibu bapanya melakukan perniagaan itu.
zhang caijie
Kini nama Caijie mula menjadi sebutan, dan ramai lelaki yang singgah ke gerai dagingnya semata-mata untuk berkenalan dan mendapatkan nombor telefonnya.
Tidak ketinggalan, ada juga ibu dan nenek yang datang ke gerai itu untuk memperkenalkan anak atau cucu lelaki mereka.
Ramai yang memuji Caijie sebagai anak gadis yang baik kerana tidak kisah untuk bergelumang dengan bau daging yang hanyir demi membantu ibu bapanya.sumber
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com