░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

4/15/15

Tanggal Satu Persatu



Kuala Lumpur: Disajikan tarian separuh bogel sebelum pengunjung bebas melakukan hubungan seks. Itu antara ‘atur cara’ parti liar berlangsung di sebuah kondominium di Jalan Klang Lama, semalam.

Bagaimanapun, program parti itu tidak sempat sampai ke kemuncaknya apabila premis itu diserbu sepasukan polis daripada Bahagian Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat (D7) Bukit Aman kira-kira jam 2.30 pagi.

Ketua Penolong Pengarah D7 Bukit Aman Datuk Roslee Chik berkata, hasil serbuan sepasukan polis diketuai Inspektor Razali Md Kassim pihaknya menahan lapan wanita dan 24 lelaki yang menyertai parti liar itu.

Menurutnya, siasatan awal mendapati mereka hadir ke parti itu selepas mendapat maklumat yang dihebahkan menerusi Facebook (FB) dengan bayaran antara RM50 dan RM70.

“Lapan wanita yang ditahan itu berpakaian seksi dan mereka turut menari ghairah sambil membuka pakaian satu persatu untuk tontonan pengunjung lelaki.

See more at: http://www.hmetro.com.my/node/43358#sthash.jyXzcAKX.dpuf
Oleh Kalidevi Mogan Kumarappa dan Yusmizal Dolah Aling 
am@hmetro.com.my
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)

__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com