░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

4/6/15

[PELIK] Wanita Ini Mengecapi Klimaks 90 kali Sejam!

Bagi semua wanita yang sudah berkahwin, melakukan hubungan intim dan mengalami kepuasan adalah hal yang sangat diidamkan. Kerana menurut pelbagai kajian yang dilakukan, tiada wanita yang berpura-puara puas semasa bersama dengan pasangan. Lain ceritanya bagi wanita ini.


Klimaks seseorang individu sangat memerlukan komunikasi antara dua pihak. Namun tidak bagi Cara Anaya, wanita ini tidak lagi perlu bersama pasangan untuk mendapatkan kepuasan itu. Dengan tiba-tiba sahaja dia boleh mencapai klimaks. Bagi pengkaji, dia menderita kelainan upaya yang dipanggil ‘Persistent Genital Arousal Disorder’.. Pada wanita yang berusia 30 tahun ini, dia sangat bingung dan malu dengan keadaan yang dialami.

Ini kerana setiap saat dia mengalami keadaan klimaks yang sangat memalukan. Ada ketikanya ketika sedang membeli-belah, bersama anak-anak atau hanya sekadar duduk di depan televisyen. “Apabila bersama anak-anak, perasaan ini membuat saya merasa rendah diri dengan anak-anak yang tidak mengerti apa yang saya alami,” kata Anaya.

Kini, Cara hanya mengelakkan diri berada di tempat awam. Lebih teruk, dia terpaksa berhenti kerja sebagai pelayan selepas mengetahui masalah yang dihadapinya.
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com