░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

3/4/15

Rakyat China Paling Kuat Seks Diikuti Jerman

LONDON – Kajian terbaharu firma penyelidik antarabangsa AlterNet dan pengeluar kondom terbesar dunia, Durex mendapati rakyat China berada di tempat pertama dari segi kepuasan seks berbanding negara lain di dunia, lapor media pada Isnin.

Penemuan cukup memeranjatkan ramai pakar seksologi itu mendedahkan, warga China paling kuat seks sehingga banyak kedai peralatan seks beroperasi di semua bandar selain bisnes secara online alat permainan seks amat laris di pasaran.

Dianggarkan 78 peratus orang dewasa di China melakukan persetubuhan dengan pasangan sekurang-kurangnya seminggu sekali malah ekspo pameran dan penjualan barangan seks yang diadakan di Shanghai sudah pun memasuki tahun ke-12.

Gambar hiasan
Durex yang diasaskan di Britain sejak 1915 dengan mengeluarkan lebih satu bilion kondom setahun menerusi 18 buah kilang di seluruh dunia menjelaskan, kriteria tertinggi kepuasan seks diperoleh hasil rasa saling cinta-mencintai antara suami isteri.

Faktor berikutnya untuk mencapai ukuran kenikmatan seks yang bahagia ialah kehidupan tanpa stress diikuti kemampuanorgasme atau tempoh ejakulasi yang lama, tahap kesihatan batin dan kekerapan mengadakan hubungan kelamin.

Tempat kedua kajian itu ialah Jerman apabila didapati rakyat negara Eropah itu bebas bersuara mengenai seks secara terbuka di sekolah dan tempat kerja selain 32 peratus pernah melakukan zina spontan semalaman tanpa komitmen ikatan.

Kedudukan ketiga dimenangi oleh Brazil disumbangkan faktor cuaca hangat tropika dan festival samba tahunan yang menampilkan ramai gadis jelita berpakaian seksi diikuti pesta seks bebas dalam kalangan rakyatnya dan pelancong asing.

Statistik menunjukkan 82 peratus warga Brazil melakukan seks sebanyak 145 kali setahun atau tiga kali seminggu menyebabkan majoriti anak dara rakyat negara Amerika Latin itu hilang keperawanan lebih cepat berbanding negara lain.

Negara berikutnya ialah Australia dengan kajian mendapati 27 peratus penduduk Australia mengaku pernah berasmara di dalam kereta dan hampir 30 peratus wanita Australia mengaku bahagia dengan kehidupan seks mereka. 


______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com