░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

3/30/15

Gadis Rakam Video Lelaki 'Mengocok' Perhentian Bas




Sebuah video yang menunjukkan aksi tidak senonoh seorang lelaki berusia 20-an di sebuah perhentian bas tersebar di media sosial.

Gadis yang memang 'gila berani' ini dengan selamba merakam perbuatan tidak senonoh lelaki itu yang dilihat sedang mengocok alat sulitnya di perhentian bas itu berselindung dengan surat khabar.

Lelaki itu kelihatan begitu asyik sekali dengan 'kerjanya' sehingga tidak sedar akan perbuatannya itu dirakam oleh gadis yang berada di sebelahnya.

Lokasi kejadian dan identiti perakam video berkenaan tidak dapat dikenalpasti. Video yang tersebar itu telah mendapat 9.770 shares di Facebook. 
Berkelakuan tidak senonoh di tempat awam adalah dilarang dan boleh dikenakan tindakan denda atau penjara kerana melakukan gangguan seksual di tempat awal.
__________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
__________________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com