░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░█▀█░█░░░█▀▀░█▀█░█▀▀░█▀▀░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░░░░░ ░░░░█▀▀░█░░░█▀░░█▀█░▀▀█░█▀░░░░░█░░░█░█▀░░░█▀░░░░░░█░░█▀█░█░░▀▄░░░░░ ░░░░█░░░█▄▄░█▄▄░█░█░▄▄█░█▄▄░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

10/1/14

Kanak-Kanak Terperangkap Hampir Sejam


Alor Gajah: Seorang kanak-kanak lelaki berusia tiga tahun terperangkap hampir sejam dalam pacuan empat roda bapanya yang terkunci secara automatik di stesen minyak di Durian Tunggal, di sini, kelmarin.

Dalam kejadian jam 1.20 petang itu, Akid Aisy Mohd Alamin ditinggalkan di dalam Toyota Hilux bapanya dalam keadaan enjin dan pendingin hawa dihidupkan sebelum pintu terkunci menyebabkan anak sulung daripada dua beradik itu terperangkap.

Kanak-kanak itu bagaimanapun diselamatkan sepasukan anggota bomba dan penyelamat yang memecahkan cermin kenderaan selepas terperangkap hampir sejam.

Bapa mangsa, Mohd Alamin Ramli, 28, berkata, dia bersama anak sulungnya itu dalam perjalanan dari Ayer Keroh menuju ke Kuala Terengganu atas urusan perniagaan.

ANGGOTA bomba dan penyelamat cuba mengeluarkan mangsa.

MOHD Alamin mengeluarkan anaknya.



“Saya bersama anak sulung menaiki Toyota Hilux manakala isteri bersama anak bongsu menaiki kereta berasingan. Sebaik tiba di stesen minyak, saya memberhentikan kereta di bahu jalan untuk mengisi minyak Honda City dipandu isteri.

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Buddy-On9 © 2015 - Designed by Templateism.com